Mirek Moskwa z psychiatryka opublikował na facebooku:
Pan Krzysztof Iwin napisał petycję w mojej sprawie, więc kto ma ochotę się pod nią podpisać, to zapraszam do tego działania.
Link z poniższą petycją można wysyłać do wymienionych w niej władz publicznych drogą e-mail zaznaczając, że działania zostały podjęte w oparciu o art 63 Konstytucji.

Ja niżej podpisany oświadczam, że wyrażam zgodę zgodnie z art 63 Konstytucji, na to, by KAŻDY kto ma ochotę pomóc mi wydostać się ze szpitala psychiatrycznego w Morawicy, gdzie jestem bezprawnie przetrzymywany (naruszony został art 2, art 7, art 8, art 30, art 31, art 32, art 37, art 40, art 47 i art 233 ust 1 Konstytucji) oraz, gdzie jestem „leczony” na siłę, lekami zagrażającymi mojemu zdrowiu a nawet życiu, składał w moim imieniu wnioski, skargi i petycje do władz publicznych.
Mirosław Moskwa
Z GÓRY WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ
http://szybkiplik.pl/download/70f7a46af013302f7d7597f8e15c05f2.html
Zobacz więcej na jego stronie:
https://web.facebook.com/groups/755824307779759/?multi_permalinks=2098685970160246&notif_id=1525806507857939&notif_t=group_activity&ref=notif
tu plik w pdf: 2018 05 09 Moskwa Miroslaw Petycja w obronie Mirosława Moskwy
Petycję wysłać do: bdi@prezydent.pl, kontakt@kprm.gov.pl, kontakt@ms.gov.pl, listy@sejm.gov.pl, senat@senat.gov.pl, biurorzecznika@brpo.gov.pl, kancelaria@mz.gov.pl, sygnal@cba.gov.pl, poczta@abw.gov.pl, sekretariat.kielce@tvp.pl, sekretariat.waw@tvp.pl, uwaga@tvn.pl, amnesty@amnesty.org.pl, hfhr@hfhrpol.waw.pl, kadry@morawica.com.pl, zamowienia@morawica.com.pl, marketing@morawica.com.pl, szpital@morawica.com.pl

GOTOWIEC: treść petycji:
Petycja
w obronie Mirosława Moskwy
Działając na podstawie art. 2.1 Ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (Dz.U. 2014 poz. 1195) – zwanej dalej Ustawą o petycjach, w interesie Mirosława Moskwy na podstawie art. 2.2 pkt 1 Ustawy o petycjach, jak również działając w interesie publicznym na podstawie art. 2.2 pkt 1 Ustawy o petycjach, zwracam się z prośbą:

1.o interwencję w celu niezwłocznego uwolnienia Mirosława Moskwy z zakładu psychiatrycznego (Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5 26-026 Morawica), w którym jest przetrzymywany bezpodstawnie i wbrew swojej woli,

2.o podjęcie nadzoru nad wszystkimi postępowaniami prowadzonymi przeciwko Mirosławowi Moskwie bowiem najprawdopodobniej jest on ofiarą represji i dyskryminacji zaś jego podstawowe prawa i wolności obywatelskie są naruszane,

3.o podjęcie każdego innego działania mieszczącego się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji zmierzającego do ochrony praw i wolności obywatelskich Mirosława Moskwy.

Tytułem uzasadnienia załączam treść oświadczenia Mirosława Moskwy z dnia 19.12.2017.
Podpis, adres do korespondencji,

Informuję, że na dzisiejszej rozprawie sądowej lekarz psychiatra- biegły sądowy stwierdził, że jestem chory psychicznie i dla swojego oraz innych osób bezpieczeństwa muszę być zamknięty i leczony w szpitalu psychiatrycznym. Ponoć mam urojenia, których nie udowodnił, nie wykazał i wykazać nie mógł, gdyż nie wyraziłem zgody na żadne badania. Nasza rozmowa trwająca może około 15 minut toczyła się wokół przepisów prawnych. Ja udowadniałem lekarzowi, że nie ma prawa wbrew mojej woli mnie badać, a on próbował udowodnić mi, że nie mam racji, bo on wszystko może. Czy na tej podstawie można stwierdzić bezbłędnie, że jestem chory psychicznie, tym bardziej, że rzekome badanie nie było nagrywane, by inny lekarz lub prokurator mógł również to ocenić?
Ponadto, w/w lekarz pracuje w przychodni, w której leczy się osoba, która wmawia wszystkim, że ja i prawie cała moja rodzina to osobniki chore psychicznie. To ona złożyła wniosek do sądu rodzinnego, bo zależy jej na tym, bym i ja był chory psychicznie, a jej celem ostatecznym jest ubezwłasnowolnić mnie przy współpracy znajomych lekarzy, prokuratorów i sędziów.
OT taka historia jakich pewnie wiele w naszym kochanym państwie prawa, gdzie daje się wiarę pomawiającym a nie pomawianym.
Źródło: https://www.facebook.com/groups/755824307779759/permalink/1937295796299265/

Do wiadomości, a także z prośbą o nagłośnienie sprawy i interwencję:
TVP: sekretariat.kielce@tvp.pl , sekretariat.waw@tvp.pl
TVN: uwaga@tvn.pl
Amnesty International: amnesty@amnesty.org.pl
Helsińska Fundacja Praw Człowieka: hfhr@hfhrpol.waw.pl

ps.
p.s.
PROJEKT: NARODOWY INSTYTUT PRAWA
Szanowni Panstwo,
Potrzebujemy na gwałt prawników wykształconych na gruncie prawa naturalnego, zdolnych do stawienia czoła kwestiom prawnym narodowym i międzynarodowym. Kształcenie prawników trwa latami. W tej chwili przyszli prawnicy są kształceni pod dyktando niemiecko-żydowskie na gruncie prawa talmudycznego.
Naszym zadaniem jest powołanie społecznego internetowego Narodowego Instytutu Prawa opartego o prawo naturalne w którym wykładać będą prawo naturalne profesorowie wolontariusze. A my będzimey promować tę internetową „uczelnię” wśród studentów aktualnie studiujących na wszystkich polskich uczeniach prawo. Będziemy im to proponować jako zajęcia dodatkowe.
To sprawa bardzo pilna. Konieczne jest opracowanie programu studiów oraz profesjonalne wykłady ogólnodostępne na You Tube. Uprzejmie proszę o kontakt tych którzy są skłonni włączyć się KONKRETNIE do inicjatywy, tych którzy mają profesjonalną wiedzę w zakresie prawa naturalnego i chcą się nią dzielić. Poszukuję również osób które przygotują program dla
początkujących prawników i instruktaż do praktycznego stosowania prawa naturalnego w sądach.
Trzy lata temu została zainaugurowana Akademia dla przyszłych elit politycznych na internecie i działa ona do dzisiaj. Tu link:https://akademiaszczescboze.wordpress.com/
Coś podobnego musimy stworzyć dla naszych przyszłych polskich prawników jeśli chcemy w Polsce sprawiedliwego i moralnego prawa. Wstępnie zainicjowałam stronkę gdzie będę zamieszczać wykłady i program dla studentów prawa naturalnego jeśli ktoś zechce mnie wesprzeć w tej inicjatywie jako że nie jestem pranikiem. Pisać na adres: teresagarland (at) fidespolska.pl
https://narodowyinstytutprawa.wordpress.com/